warto znać portal ekspercko biznesowy logo

Warto Znać – to portal biznesowo-ekspercki skierowany do przedsiębiorczych kobiet, mężczyzn, a także do osób, które poszukują inspiracji. Na stronie WWW znajdziesz merytoryczne i wartościowe treści dotyczące prowadzenia biznesu. Pojawią się artykuły, poradniki, prezentacje różnych marek i osób. Nie zabraknie felietonów i wywiadów. Głównym celem portalu jest dostarczenie wiedzy poprzez istotne treści pisane przez ekspertów z różnych branż.

Osobowość miesiąca

Czy liderem trzeba się urodzić, czy można się nim stać?
“CSR zaczyna się od ludzi” – Agnieszka Socha o biznesie opartym na wartościach
84% celów kończy się porażką. Jak skutecznie realizować cele w biznesie?

Najnowsze wywiady

Polka Polce NIE wilkiem – o sile kobiecej wspólnoty na emigracji
Teksty pisane przez ChatGPT — czy Google je lubi?
Czy liderem trzeba się urodzić, czy można się nim stać?

Relacja SeeBloggers 2025 – dni inspiracji, wiedzy i prawdziwego twórczego fermentu!

W maju w Łódz ponownie stała się stolicą internetu, influencerów, ekspertów, marek i kreatorów opinii. Wszystko za sprawą kolejnej edycji SeeBloggers 2025 – jednego z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń dla twórców internetowych w Polsce. Tegoroczna edycja odbyła się w formule dwudniowej – w sobotę i niedzielę – i była prawdziwą mieszanką energii, wiedzy, emocji i… bardzo dobrego networkingu.

Wiedza, która zostaje na długo

Organizatorzy zadbali o różnorodność programu: dwie sale warsztatowe, cztery sceny tematyczne (Scena Główna, Scena Twórców, Scena Monetyzacji i Scena Instagrama), panele dyskusyjne i dziesiątki prelekcji prowadzonych przez topowych ekspertów, gwiazdy internetu oraz znanych twórców i twórczynie.

Wśród prelegentów znaleźli się twórcy m.in. Joanna Barska, Krzysztof Bartnik, Ola Gościniak, Oskar Lipiński, Karolina Kotas, Verka Denisenko, Agata Koman i wielu innych. Tematy prelekcji dotyczyły nie tylko monetyzacji treści i trendów w social mediach, ale też storytellingu, autentyczności w przekazie, skalowania biznesu online oraz budowania silnej marki osobistej.

Warsztaty i praktyka

W dwóch salach warsztatowych uczestnicy mogli wziąć udział w praktycznych zajęciach prowadzonych przez specjalistów z różnych dziedzin. Tematyka warsztatów obejmowała m.in. tworzenie treści wideo, strategie marketingowe, SEO oraz wykorzystanie AI w content marketingu.

Panele dyskusyjne poruszały aktualne zagadnienia związane z działalnością online, takie jak etyka w influencer marketingu, wyzwania związane z monetyzacją treści czy budowanie autentycznego wizerunku w sieci.

Stoiska i wystawcy – prawdziwe perełki

Część wystawiennicza zachwyciła pomysłowością. Stoiska marek były angażujące, estetyczne i nastawione na prawdziwy kontakt z odbiorcami – nie brakowało quizów, konkursów, personalizowanych gadżetów, a nawet stref relaksu i beauty. To świetna przestrzeń do poznawania produktów i ludzi stojących za markami.

Networking – serce wydarzenia

Spotkania z ludźmi to jeden z najważniejszych punktów każdego SeeBloggers. W kuluarach, przy kawie, w strefach chilloutu – wszędzie toczyły się rozmowy, rodziły nowe współprace i powstawały relacje, które wykraczają daleko poza wydarzenie.

Gala Hasztagi Roku i wieczorne afterparty

Sobotni wieczór upłynął pod znakiem Gali Hasztagi Roku, podczas której uhonorowano twórców szczególnie wyróżniających się swoją działalnością online. Fantastycznie Galę prowadziły Ilona i Milena Krawczyńskie znane jeko siostry ADiHD.

Jednym z mocniejszych momentów wieczoru był muzyczny występ Darii Ładochy, która wykonała utwór „Dwie bajki”, a następnie wręczyła statuetkę Dodzie.

Jednak to nie muzyka, a przemówienie Julii Kamińskiej najbardziej poruszyło uczestników gali. Odbierając swoją nagrodę, aktorka wygłosiła odważne i głębokie wystąpienie, w którym zwróciła uwagę na prawa kobiet, równość i odpowiedzialność społeczną twórców. To było mocne, trudne, ale potrzebne – słowa Julii poruszyły publiczność do tego stopnia, że po zakończeniu przemówienia rozległy się owacje na stojąco.

Wieczór zakończył się tanecznym afterem przy muzyce DJ-a – radośnie, lekko, ale z głową pełną przemyśleń.


SeeBloggers 2025 to wydarzenie, które – jak co roku – zostawia z głową pełną pomysłów, notesem pełnym kontaktów i sercem pełnym wdzięczności. Dla twórców, marek, pasjonatów i każdego, kto działa w sieci – to punkt obowiązkowy w kalendarzu.

Do zobaczenia w kolejnej edycji!

Ewelina Salwuk-Marko

warto znać portal ekspercko biznesowy logo
Redakcja Warto Znać

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *