Wystartowało badanie rynku upominków reklamowych – poznamy zmiany, trendy i nowe narzędzia marketingowe!

Polska Izba Artykułów Promocyjnych PIAP zaprasza przedstawicieli branży marketingowej do wzięcia udziału w dwóch badaniach, które rzucą światło na branżę artykułów promocyjnych jako skutecznego narzędzia marketingowego oraz omówią jej perspektywy w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023.

Wraz ze stałym dynamicznym rozwojem rynku reklamy i marketingu, upominki reklamowe stają się coraz bardziej wpływowym narzędziem w budowaniu relacji z klientami i pozyskiwaniu nowych klientów. PIAP prowadząc badania obserwuje trendy, zmiany, szanse i zagrożenia w branży artykułów promocyjnych. Zebrane w ramach badań opinie służą przygotowaniu raportów, które są udostępniane nie tylko członkom Izby, ale również wszystkim zainteresowanym wzbogacając tym samym wiedzę i świadomość na temat wielu zagadnień związanych z funkcjonowaniem branży.

Szczegółowe informacje na temat badań:

Badanie 1: Upominki reklamowe jako narzędzie marketingowe

W obliczu coraz większej konkurencji na rynku, efektywne strategie marketingowe są kluczem do sukcesu każdej firmy. Artykuły promocyjne odgrywają tu ważną rolę, ale jakie są ich rzeczywiste korzyści i wpływ na skuteczność działań marketingowych? Jak marketerzy planują kampanie i czego szukają? Szukamy odpowiedzi na te pytania w naszym pierwszym badaniu, skierowanym jest do szeroko pojętej grupy skierowanym do grupy wykorzystującej upominki reklamowe w kampaniach marketingowych, czyli agencje i działy marketingu, działy sprzedaży, zakupów.

Udział w badaniu pozwala uzyskać dostęp do unikalnej wiedzy:

  • Wglądu w trendy w dziedzinie upominków reklamowych w roku 2023.
  • Analiz skuteczności upominków reklamowych jako narzędzia promocji.
  • Rad ekspertów i praktyków marketingu na temat wyboru właściwych upominków reklamowych.

Badanie 2: Branża upominków reklamowych w obliczu zmian w gospodarce – edycja 2023

Branża artykułów promocyjnych jest dynamiczna, a zmiany gospodarcze mają wpływ na jej funkcjonowanie. Nasze drugie badanie koncentruje się na analizie, jak branża upominków reklamowych reaguje na wyzwania i szanse wynikające z aktualnych zmian gospodarczych. Badanie skierowane jest do uczestników rynku reklamowego BTL.

Udział w badaniu pozwala uzyskać dostęp do unikalnej wiedzy:

  • Ocena wyników i sprzedaży firm z branży BTL
  • Ocena sytuacji i popytu na produkty i usługi branży
  • Największe przeszkody w prowadzeniu działalności gospodarczej
  • Prognoza na kolejny rok
  • Praktyczne porady od ekspertów na temat przetrwania i rozwoju w trudnych czasach.

Jak wziąć udział:

Aby wziąć udział w badaniach, wystarczy wejść na stronę www.badania.piap-org.pl i wypełnić krótkie ankiety, przygotowane przez Radę Edukacyjną PIAP.

„Wasze opinie i doświadczenia są dla nas niezmiernie ważne i pomogą w stworzeniu przystępnych rozwiązań i komunikacji dla branży i odbiorców branży. Czas, abyśmy szerzej dzielili się swoją wiedzą i pokazywali, w jaki sposób wykorzystać potencjał artykułu promocyjnego w różnorodnych działaniach marketingowych.” – mówi Magdalena Humeńczuk, Członkini Zarządu PIAP.

Terminy:

Ankiety są dostępne do 06 października 2023 roku. Wyniki obu badań zostaną opublikowane na naszej stronie internetowej i przekazane mediom oraz branżowym ekspertom, wykorzystane w dyskusjach i prezentacjach podczas konferencji.

„Zapraszamy do współtworzenia przyszłości branży artykułów promocyjnych i do zgłębiania ich roli w strategiach marketingowych. Wasza wiedza i opinie są nieocenione.” – Paweł Wielkopolan, Dyrektor biura zarządu PIAP

Materiał prasowy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *