Osobowość miesiąca — prestiżowy projekt dla ludzi biznesu
Każdego miesiąca wyróżniamy wyjątkowe osoby ze świata biznesu – kobiety i mężczyzn, których praca, pasja i osiągnięcia inspirują innych. Tytuł Osobowości Miesiąca to nie tylko prestiż, ale także wyjątkowa okazja, by zwiększyć swoją rozpoznawalność i dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
Jeśli uważasz, że Twoje osiągnięcia zasługują na takie wyróżnienie, zgłoś się już dziś!
Osobowością miesiąca
listopada 2024 r. jest:

Zobacz inne osoby, które dołączyły do projektu „Osobowość miesiąca”:

Czy AI zastąpi agentów ubezpieczeniowych? Teresa Wojaczek o przyszłości branży
Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza do świata ubezpieczeń. Algorytmy analizują dane szybciej niż człowiek, pomagają w kalkulacjach składek, obsługują proste…

Co nagrywać, żeby wideo miało sens – skuteczna strategia wideo dla biznesu
Wideo w social mediach nie jest już dodatkiem do komunikacji – dla wielu firm stało się jednym z głównych kanałów dotarcia do klientów.

Jak prowadzić firmę z pasją i strategią? Ewa Gadomska o synergii odwagi i intuicji
W biznesie liczy się nie tylko strategia, ale także wiara i odwaga. Nasza osobowość miesiąca, Ewa Gadomska jest tego doskonałym przykładem

Odwaga, autentyczność i empatia, czyli skuteczna komunikacja w SM według Dagmary Pakulskiej
Jak budować strategię skutecznej komunikacji na platformach biznesowych, a jak w Social Mediach? Na te i wiele innych pytań odpowiada nasza ekspertka.

Czy liderem trzeba się urodzić, czy można się nim stać?
To jedno z tych pytań, które wciąż dzielą środowiska biznesowe, edukacyjne i społeczne. Tymczasem nasza rozmówczyni – Katarzyna Dąbrowska, mentorka,…

“CSR zaczyna się od ludzi” – Agnieszka Socha o biznesie opartym na wartościach
Czy CSR to tylko modne hasło? A może realna siła zmiany w świecie biznesu? Agnieszka Socha – przedsiębiorczyni, która zatrudnia ponad 550 osób i prowadzi agencję pracy opartą na wartościach

84% celów kończy się porażką. Jak skutecznie realizować cele w biznesie?
W biznesie nie chodzi o to, by działać więcej. Chodzi o to, by działać mądrzej, precyzyjniej i w sposób ukierunkowany na efekt. Tymczasem dane są brutalne – aż 84% wyznaczonych celów nigdy nie zostaje zrealizowanych.

Ekonomia behawioralna w praktyce – co przedsiębiorcy powinni wiedzieć o podejściu behawioralnym?
Jak podejmujemy decyzje zakupowe? Dlaczego czasem wybieramy produkt, którego wcześniej nawet nie braliśmy pod uwagę? Jak małe zmiany w komunikacji…

Jak współpraca kobiet w biznesie wpływa na rozwój kariery i sukces?
Czy wiesz, jaką siłę kryje wspólna praca kobiet? Czy zastanawiałaś się, jak wsparcie innych może wpłynąć na Twój rozwój zawodowy?…

Alkoholizm wśród liderów biznesu – ciche tabu na wysokich stanowiskach
Alkoholizm to temat, który wciąż budzi wiele kontrowersji, szczególnie gdy dotyczy osób na wysokich stanowiskach. W świecie biznesu, gdzie prestiż…

Przedsiębiorczość i budowanie autorytetu w branży medycznej
Poznaj wyzwania i możliwości, z jakimi mierzą się kobiety-liderki w medycynie estetycznej – od przełamywania stereotypów po budowanie autorytetu i innowacyjnego zespołu. Dowiedz się, jak kluczowe wartości, rozwój i autentyczność wpływają na sukces w tej dynamicznej branży.

E-commerce a ochrona środowiska – jak małe firmy mogą sprostać wymaganiom stawianym w zakresie ochrony środowiska?
E-commerce rozwija się dynamicznie, oferując małym firmom ogromne możliwości, ale jednocześnie niesie ze sobą wyzwania związane z ochroną środowiska. Jednym z narzędzi, które mogą pomóc w zarządzaniu tym aspektem, jest system BDO – Baza Danych o Odpadach.
Chcesz podzielić się swoją historią i zainspirować innych?
Nie czekaj! Poznaj szczegóły, zobacz, jak się zgłosić i stań się częścią naszej społeczności liderów biznesu!






