Osobowość miesiąca — prestiżowy projekt dla ludzi biznesu
Każdego miesiąca wyróżniamy wyjątkowe osoby ze świata biznesu – kobiety i mężczyzn, których praca, pasja i osiągnięcia inspirują innych. Tytuł Osobowości Miesiąca to nie tylko prestiż, ale także wyjątkowa okazja, by zwiększyć swoją rozpoznawalność i dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
Jeśli uważasz, że Twoje osiągnięcia zasługują na takie wyróżnienie, zgłoś się już dziś!
Osobowością miesiąca
listopada 2024 r. jest:

Zobacz inne osoby, które dołączyły do projektu „Osobowość miesiąca”:

Wyzwania w branży beauty: relacje, obsługa klienta i etyka pracy. Wywiad z Aurelią Wieczorek
Branża beauty jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów gospodarki. Przemysł kosmetyczny poszukuje nowych sposobów, produktów i usług, które mają na celu uwydatnienie naturalnego urody, podkreślenie indywidualności oraz na konkretne działanie danego produktu. W ostatnich latach, jest to jedna z najpopularniejszych branż w naszym kraju.

Dzięki zdobywaniu wiedzy i umiejętności możemy pomagać innym w osiąganiu ich celów! Wywiad
Nieodłącznym elementem prowadzenia biznesu we współczesnym świecie jest marketing, szczególnie ten online. Dziś możliwości jakie daje nam internet są ogromne. Różne kanały reklamowe, content, dotarcie do klientów poprzez social media i wiele więcej. Marketing nieustannie się zmienia, pojawiają się różne nowe możliwości. Jak być na bieżąco? Jak odpowiednio podnosić swoje kompetencje, na co zwracać uwagę szukając szkoleń? Na te i inne pytania, odpowie ekspertka od marketingu online Magdalena Pawłowska.

Marketing B2B, AI, influcencer marketing – jakie są dziś największe zadania marketingu? Wywiad
Marketing jest od lat, jednym z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych przez firmy do pozyskiwania klientów, budowania relacji czy prezentowania produktów czy usług. Dzięki szerokiemu zasięgowi internetu, mamy do wykorzystania mnóstwo narzędzi, które mogą wspierać nasze działania. Nowości technologiczne, AI (sztuczna inteligencja), B2B czy influencer marketing – dają nam wiele różnych możliwości. Jak odpowiednio je wykorzystać? Na czym się skupić? Zapytaliśmy Patrycje Górecką-Butora, dyrektorkę marketingu międzynarodowej platformy WhitePress, autorkę książki „Influencer marketing od A do Z”, marketerkę z 10-letnim doświadczeniem w marketingu B2B i B2C.

Biznes online. Jak zostać autentycznym ekspertem?
W obecnych czasach mamy ogromną świadomość rozwoju i edukacji. Chcemy się kształcić, zwiększać swoje kompetencje, najlepiej pod okiem eksperta. Praca zdalna czy hybrydowa daje nam elastyczność i otwiera na wiele możliwości. Jak zostać ekspertem w swojej branży? Od czego zacząć? Jakie kompetencje rozwijać? Na te i inne pytania odpowiada Ola Gościniak, pomysłodawczyni marki Jestem Interaktywna, blogerka, autorka książki “Bądź Online” oraz książkoplaneru “Rok w biznesie online”, mentorka, przedsiębiorczyni, wykładowczyni akademicka.

W swoim biznesie jestem wojowniczką! Wywiad z Kariną Potapczyk
W 2003 roku otworzyła własną działalność gospodarczą. Od 2008 roku prowadzi Pensjonat Zającówka zlokalizowanego w Szklarskiej Porębie. Jestem członkiem rady nadzorczej w Fundacji „Klub Logiczny” Piechowice. Jest współtwórcą sezonowego projektu KUFEL Czeska Przystań Piwna Szklarska Centrum. – jedyne miejsce w Szklarskiej z oferta shisha baru. Poza tym jest prezesem KaWo Group Sp. Z o.o. , którego głównym celem jest Central Point City Hotel. Rozwija autorski projekt franczyznowy SpaProNatura Sp. Z o.o. Obecnie czeka na legalizacje Fundacji „Karkonosze dla Każdego”.

Jak zgodnie z prawem prowadzić biznes online? Wywiad
„Informacje prawne w sieci, zwłaszcza te zamieszczone w artykułach prawniczych, mają charakter ogólnoinformacyjny i nie wyczerpują porady prawnej w indywidualnej sprawie. Biznes online wymaga profesjonalnych oraz szytych na miarę zabezpieczeń. Możemy w Internecie znaleźć uniwersalny rozmiar rzeczy, lecz nie regulamin. Nawet wzór regulaminu stworzony przez prawnika wymaga dopasowania do przedmiotu i polityki sprzedaży obowiązującej w danym e-sklepie, biorąc pod uwagę ocenę ryzyka związanego działalnością online.” Dla portalu Warto Znać – mówi Ewelina Fuławka, prawniczka z ukończoną aplikacją adwokacką, ekspertka RODO, właścicielka firmy prawniczej.

6 zmysł w branży beauty! Wywiad z Katarzyną Worwa.
„Wiele osób nawet nie zdaje sobie sprawę, jak posiadanie blizny może być powodem bardzo ciężkich depresji, wyalienowania się ludzi od społeczeństwa, silnego poczucia bycia gorszym. Ja mam ponad 7 tys. zdjęć z czego większość to blizny, ale na moim profilu czy na stronie salonu mam udostępnione zaledwie kilka pracy. Dlaczego? Bo większość osób nie chce, aby „ich blizna” była pokazana publicznie. Nawet jeśli jest to zdjęcie wycięte, nie widać twarzy, nie oznaczam nikogo – ale właściciel blizny wie, że to jego blizna i nie chce jej pokazać. Praca z blizną bardzo często dotyka nie tylko obszaru skóry, ale też pewnych obszarów duszy.” Dla naszego portalu mówi: Katarzyna Worwa, CEO ART FACE Pracownia Urody. Kosmetolog , Szkoleniowiec. Specjalista Terapii Blizn. Leader w WellU. Opiekun i Manager Salonów Beauty.

Archetypy finansowe – wiedza o naszych zachowaniach i przekonaniach związanych z pieniędzmi
„Doskonale wiem, że samo słuchanie czy czytanie o czymś nie wystarcza. Wiedzę trzeba zastosować, aby nastąpiła jakakolwiek zmiana. Dlatego staram się jak najbardziej w ten proces zaangażować moje klientki. Niczego nie obiecuję, bo efekty nie zależą tylko ode mnie. Mogę stawać na rzęsach i dostarczać najlepszą wiedzę i metody, jednak, jeżeli nie ma chęci z drugiej strony, oczekiwane efekty się nie pojawią.” Mówi dla Warto Znać Anna Stępień-Kraska, coach finansowy, przedsiębiorczyni, inwestorka, szkoleniowiec.

Emocje w pracy – czy trzeba je kontrolować? Wywiad
Są osoby, które w pracy nie mają zwyczaju pokazywać niezadowolenia, przyjmują rzeczy takie jakie są, ale w domu za to wyrzucają nagromadzone negatywne emocje na członków rodziny. To jest przykre, że nie potrafimy szanować najważniejszych dla nas ludzi w życiu. Nie ładnie tak robić.

Anita Gierczyk: Pewność siebie nie ma źródła w tym, że zawsze ma się rację
„Wyznaje zasadę, że nie ma nic bardziej atrakcyjniejszego, niż czuć się dobrze w swojej skórze. Dlatego często powtarzam: „To wspaniałe wiedzieć, kim się jest i po prostu nim być”. Nie rodzimy się kobietami – stajemy się nimi. Według mnie siłą kobiecości jest uroda, wdzięk, delikatność, troska i chęć służenia. Kobieta jest lepiej przystosowana do życia w naszych czasach. Zmieniłyśmy się, ale tak naprawdę robimy to samo, co kiedyś, tylko w inny sposób.” Dla naszego portalu Warto Znać mówi Anita Gierczyk Erudytka, artystka, modelka, koneserka życia, bizneswoman, społeczniczka, aktywistka, kreatorka wizerunków.

Terapia wibroakustyczna w połączeniu z coachingiem! Czy jest to coś dla Ciebie?
Coach transformacyjny, trenerka umiejętności interpersonalnych, dziennikarka, ambasadorka UNICEF, inicjatorka sound coachingu

Agnieszka Bobrukiewicz: Najważniejsza jest wiarygodność, transparentność i dbanie o klienta! Wywiad
Dyrektor marketingu z prawie 18-letnim międzynarodowym doświadczeniem w branży paliwowej i FMCG. Przez wiele lat odpowiadała za tworzenie i wdrażanie strategii, planów marketingowych i projektów wspierających biznes detaliczny. Wprowadziła i rozwinęła wiele nowych produktów oraz marek paliwowych i gastronomicznych w Polsce, Ukrainie, Czechach i Słowacji. Jej wieloletnie zaangażowanie w rozwój koncernów paliwowych i konceptów gastronomicznych było wielokrotnie nagradzane, a innowacyjne podejście przyczyniło się do wzrostu sprzedaży i znaczącego rozwoju brandów.
Chcesz podzielić się swoją historią i zainspirować innych?
Nie czekaj! Poznaj szczegóły, zobacz, jak się zgłosić i stań się częścią naszej społeczności liderów biznesu!