Osobowość miesiąca — prestiżowy projekt dla ludzi biznesu
Każdego miesiąca wyróżniamy wyjątkowe osoby ze świata biznesu – kobiety i mężczyzn, których praca, pasja i osiągnięcia inspirują innych. Tytuł Osobowości Miesiąca to nie tylko prestiż, ale także wyjątkowa okazja, by zwiększyć swoją rozpoznawalność i dotrzeć do szerszego grona odbiorców.
Jeśli uważasz, że Twoje osiągnięcia zasługują na takie wyróżnienie, zgłoś się już dziś!
Osobowością miesiąca
listopada 2024 r. jest:

Zobacz inne osoby, które dołączyły do projektu „Osobowość miesiąca”:

Biznes online. Jak zostać autentycznym ekspertem?
W obecnych czasach mamy ogromną świadomość rozwoju i edukacji. Chcemy się kształcić, zwiększać swoje kompetencje, najlepiej pod okiem eksperta. Praca zdalna czy hybrydowa daje nam elastyczność i otwiera na wiele możliwości. Jak zostać ekspertem w swojej branży? Od czego zacząć? Jakie kompetencje rozwijać? Na te i inne pytania odpowiada Ola Gościniak, pomysłodawczyni marki Jestem Interaktywna, blogerka, autorka książki “Bądź Online” oraz książkoplaneru “Rok w biznesie online”, mentorka, przedsiębiorczyni, wykładowczyni akademicka.

W swoim biznesie jestem wojowniczką! Wywiad z Kariną Potapczyk
W 2003 roku otworzyła własną działalność gospodarczą. Od 2008 roku prowadzi Pensjonat Zającówka zlokalizowanego w Szklarskiej Porębie. Jestem członkiem rady nadzorczej w Fundacji „Klub Logiczny” Piechowice. Jest współtwórcą sezonowego projektu KUFEL Czeska Przystań Piwna Szklarska Centrum. – jedyne miejsce w Szklarskiej z oferta shisha baru. Poza tym jest prezesem KaWo Group Sp. Z o.o. , którego głównym celem jest Central Point City Hotel. Rozwija autorski projekt franczyznowy SpaProNatura Sp. Z o.o. Obecnie czeka na legalizacje Fundacji „Karkonosze dla Każdego”.

Jak zgodnie z prawem prowadzić biznes online? Wywiad
„Informacje prawne w sieci, zwłaszcza te zamieszczone w artykułach prawniczych, mają charakter ogólnoinformacyjny i nie wyczerpują porady prawnej w indywidualnej sprawie. Biznes online wymaga profesjonalnych oraz szytych na miarę zabezpieczeń. Możemy w Internecie znaleźć uniwersalny rozmiar rzeczy, lecz nie regulamin. Nawet wzór regulaminu stworzony przez prawnika wymaga dopasowania do przedmiotu i polityki sprzedaży obowiązującej w danym e-sklepie, biorąc pod uwagę ocenę ryzyka związanego działalnością online.” Dla portalu Warto Znać – mówi Ewelina Fuławka, prawniczka z ukończoną aplikacją adwokacką, ekspertka RODO, właścicielka firmy prawniczej.

6 zmysł w branży beauty! Wywiad z Katarzyną Worwa.
„Wiele osób nawet nie zdaje sobie sprawę, jak posiadanie blizny może być powodem bardzo ciężkich depresji, wyalienowania się ludzi od społeczeństwa, silnego poczucia bycia gorszym. Ja mam ponad 7 tys. zdjęć z czego większość to blizny, ale na moim profilu czy na stronie salonu mam udostępnione zaledwie kilka pracy. Dlaczego? Bo większość osób nie chce, aby „ich blizna” była pokazana publicznie. Nawet jeśli jest to zdjęcie wycięte, nie widać twarzy, nie oznaczam nikogo – ale właściciel blizny wie, że to jego blizna i nie chce jej pokazać. Praca z blizną bardzo często dotyka nie tylko obszaru skóry, ale też pewnych obszarów duszy.” Dla naszego portalu mówi: Katarzyna Worwa, CEO ART FACE Pracownia Urody. Kosmetolog , Szkoleniowiec. Specjalista Terapii Blizn. Leader w WellU. Opiekun i Manager Salonów Beauty.

Archetypy finansowe – wiedza o naszych zachowaniach i przekonaniach związanych z pieniędzmi
„Doskonale wiem, że samo słuchanie czy czytanie o czymś nie wystarcza. Wiedzę trzeba zastosować, aby nastąpiła jakakolwiek zmiana. Dlatego staram się jak najbardziej w ten proces zaangażować moje klientki. Niczego nie obiecuję, bo efekty nie zależą tylko ode mnie. Mogę stawać na rzęsach i dostarczać najlepszą wiedzę i metody, jednak, jeżeli nie ma chęci z drugiej strony, oczekiwane efekty się nie pojawią.” Mówi dla Warto Znać Anna Stępień-Kraska, coach finansowy, przedsiębiorczyni, inwestorka, szkoleniowiec.

Emocje w pracy – czy trzeba je kontrolować? Wywiad
Są osoby, które w pracy nie mają zwyczaju pokazywać niezadowolenia, przyjmują rzeczy takie jakie są, ale w domu za to wyrzucają nagromadzone negatywne emocje na członków rodziny. To jest przykre, że nie potrafimy szanować najważniejszych dla nas ludzi w życiu. Nie ładnie tak robić.

Anita Gierczyk: Pewność siebie nie ma źródła w tym, że zawsze ma się rację
„Wyznaje zasadę, że nie ma nic bardziej atrakcyjniejszego, niż czuć się dobrze w swojej skórze. Dlatego często powtarzam: „To wspaniałe wiedzieć, kim się jest i po prostu nim być”. Nie rodzimy się kobietami – stajemy się nimi. Według mnie siłą kobiecości jest uroda, wdzięk, delikatność, troska i chęć służenia. Kobieta jest lepiej przystosowana do życia w naszych czasach. Zmieniłyśmy się, ale tak naprawdę robimy to samo, co kiedyś, tylko w inny sposób.” Dla naszego portalu Warto Znać mówi Anita Gierczyk Erudytka, artystka, modelka, koneserka życia, bizneswoman, społeczniczka, aktywistka, kreatorka wizerunków.

Terapia wibroakustyczna w połączeniu z coachingiem! Czy jest to coś dla Ciebie?
Coach transformacyjny, trenerka umiejętności interpersonalnych, dziennikarka, ambasadorka UNICEF, inicjatorka sound coachingu

Agnieszka Bobrukiewicz: Najważniejsza jest wiarygodność, transparentność i dbanie o klienta! Wywiad
Dyrektor marketingu z prawie 18-letnim międzynarodowym doświadczeniem w branży paliwowej i FMCG. Przez wiele lat odpowiadała za tworzenie i wdrażanie strategii, planów marketingowych i projektów wspierających biznes detaliczny. Wprowadziła i rozwinęła wiele nowych produktów oraz marek paliwowych i gastronomicznych w Polsce, Ukrainie, Czechach i Słowacji. Jej wieloletnie zaangażowanie w rozwój koncernów paliwowych i konceptów gastronomicznych było wielokrotnie nagradzane, a innowacyjne podejście przyczyniło się do wzrostu sprzedaży i znaczącego rozwoju brandów.

Mam tę moc i siłę, aby pokazać kobietom, że mogą zrobić wszystko!
„Mam tę moc i siłę, aby pokazać kobietom, że mogą zrobić wszystko, zainspirować je do zmian, których pragną a się ich boją. Wyciągam to z nich i niejednokrotnie wyciągam ich ze strefy komfortu. Pokazuję, że nie jest to takie straszne, że każda z nas ma swoje „strachy” w środku. Tylko od nas zależy jaką wartość i siłę im damy. I władzę nad nami.” dla portalu Warto Znać mówi – Irmina Przybyłowska, współwłaścicielka agencji marketingowo-eventowej MIM Creations Ltd. Dyrektor generalny magazynu „Woman in the World”. Jedna z autorek plebiscytu Woman in the World Awards.

W czym może Ci pomóc zdalny menadżer? Wywiad
Wirtualny menadżer, jak sama nazwa wskazuje, jest osobą, która zarządza zdalnymi zespołami, projektami i różnymi działaniami w firmie, które mają bezpośrednio lub pośrednio wpływ na wynik finansowy firmy. Klient nie musi układać procesów w firmie, znać się na Social Mediach, zarządzaniu projektami, czy delegowaniu zadań. To ja deleguje zadania, szukam rozwiązań i przedstawiam klientowi możliwe sposoby rozwiązania, jego problemów. Często też wyszukuje klientom kontakty i łączę ich. Zdarzyło mi się nawet prowadzić wspólnie z klientem live lub przejmować funkcję prowadzącego na konferencji.

PIĘKNY E-COMMERCE. Jak zacząć sprzedawać online?
„Ostatnio czytałam bardzo ciekawy raport zrealizowany przez ICAN Research na grupie 200 przedsiębiorców, którzy prowadzą sklepy online i wyszło z niego, że tylko 26% z nich ma opracowaną strategię długofalową. Obecnie mamy też trudną sytuację, z jednej strony pandemia, a z drugiej wojna u sąsiadów. W związku z tym aktualnie odnotowywane są duże spadki w sprzedaży w polskich e-commerce nawet o 50%, a u niektórych jest całkowity przestój. Jest to czas na to, aby zastanowić się nad skalowaniem biznesu na rynki zagraniczne, własnym sumptem tłumacząc stronę na język niemiecki czy angielski lub za pośrednictwem Amazon.” Dla portalu Warto Znać mówi Kamila Gębik
Chcesz podzielić się swoją historią i zainspirować innych?
Nie czekaj! Poznaj szczegóły, zobacz, jak się zgłosić i stań się częścią naszej społeczności liderów biznesu!