Osobowość miesiąca — prestiżowy projekt dla ludzi biznesu

Każdego miesiąca wyróżniamy wyjątkowe osoby ze świata biznesu – kobiety i mężczyzn, których praca, pasja i osiągnięcia inspirują innych. Tytuł Osobowości Miesiąca to nie tylko prestiż, ale także wyjątkowa okazja, by zwiększyć swoją rozpoznawalność i dotrzeć do szerszego grona odbiorców.

Jeśli uważasz, że Twoje osiągnięcia zasługują na takie wyróżnienie, zgłoś się już dziś!

dr Ewa Krystyna Berlińska

Zobacz inne osoby, które dołączyły do projektu „Osobowość miesiąca”:

Irmina Przybyłowska

Mam tę moc i siłę, aby pokazać kobietom, że mogą zrobić wszystko!

„Mam tę moc i siłę, aby pokazać kobietom, że mogą zrobić wszystko, zainspirować je do zmian, których pragną a się ich boją. Wyciągam to z nich i niejednokrotnie wyciągam ich ze strefy komfortu. Pokazuję, że nie jest to takie straszne, że każda z nas ma swoje „strachy” w środku. Tylko od nas zależy jaką wartość i siłę im damy. I władzę nad nami.” dla portalu Warto Znać mówi – Irmina Przybyłowska, współwłaścicielka agencji marketingowo-eventowej MIM Creations Ltd. Dyrektor generalny magazynu „Woman in the World”. Jedna z autorek plebiscytu Woman in the World Awards.

zdalny menadżer

W czym może Ci pomóc zdalny menadżer? Wywiad

Wirtualny menadżer, jak sama nazwa wskazuje, jest osobą, która zarządza zdalnymi zespołami, projektami i różnymi działaniami w firmie, które mają bezpośrednio lub pośrednio wpływ na wynik finansowy firmy. Klient nie musi układać procesów w firmie, znać się na Social Mediach, zarządzaniu projektami, czy delegowaniu zadań. To ja deleguje zadania, szukam rozwiązań i przedstawiam klientowi możliwe sposoby rozwiązania, jego problemów. Często też wyszukuje klientom kontakty i łączę ich. Zdarzyło mi się nawet prowadzić wspólnie z klientem live lub przejmować funkcję prowadzącego na konferencji.

Właścicielka firmy KAMMEDIA Autorka książki PIĘKNY E-COMMERCE

PIĘKNY E-COMMERCE. Jak zacząć sprzedawać online?

„Ostatnio czytałam bardzo ciekawy raport zrealizowany przez ICAN Research na grupie 200 przedsiębiorców, którzy prowadzą sklepy online i wyszło z niego, że tylko 26% z nich ma opracowaną strategię długofalową. Obecnie mamy też trudną sytuację, z jednej strony pandemia, a z drugiej wojna u sąsiadów. W związku z tym aktualnie odnotowywane są duże spadki w sprzedaży w polskich e-commerce nawet o 50%, a u niektórych jest całkowity przestój. Jest to czas na to, aby zastanowić się nad skalowaniem biznesu na rynki zagraniczne, własnym sumptem tłumacząc stronę na język niemiecki czy angielski lub za pośrednictwem Amazon.” Dla portalu Warto Znać mówi Kamila Gębik

Olga Wilczyńska

Nie jestem zwolenniczką budowania dużych zespołów w firmie!

„Uważam, że dużym błędem z mojej strony było staranie się zadowolić pracowników i na siłę starałam się dbać o relacje itp. Przychodziło mi to bardzo trudno. Wiem, że niektórzy tego nie zrozumieją, ale to wynika z łatwości budowania przez nich takich relacji. Szanuję ludzi, którzy budują zespoły, ale bardziej podziwiam marki, które są bardzo znane, a w zespole mają garstkę ludzi. Jak odpuściłam taki model rozwijania firmy, nabrała wiatru w żagle, dosłownie czułam, że moja przygoda z biznesem zaczyna się na poważnie.” Dla naszego portalu mówi Dla naszego portalu mówi Olga Wilczyńska – przedsiebiorczyni, właścicielka 6 marek edukacyjnych.

Małgorzata Karpińska

Postanowienia noworoczne, to nie są cele! Wywiad.

„Przede wszystkim nie powinniśmy przesadzać i nie próbować nagle wywracać nasze życie do góry nogami, dążąc do idealnego stanu. Najlepiej ograniczyć się do max 5-6 celów, ale pamiętając przy tym, by były SMART. Dobrze jest wyznaczać sobie mniejsze cele z bliższą datą realizacji, ale warto też mieć ambitniejsze cele kilkuletnie, które uwzględnia nasza wizja. Pamiętajmy przy tym, że jesteśmy tylko ludźmi, nie wszystko jesteśmy w stanie kontrolować, dlatego dajmy sobie przyzwolenie na popełnianie błędów.” dla naszego portalu mówi Małgorzata Karpińska, założycielka marki DREAM & CREATE.

Justyna Krajewska Trener kompetencji, mindset coach, mentor, szkoleniowiec

Poczucie własnej wartości i akceptacji. Dlaczego są tak ważne, przy rozwoju biznesu.

Wg mnie poczucie własnej wartości oznacza moment, w którym mogę być prawdziwie sobą, nie muszę: niczego robić wbrew moim wartością, na nikim się wzorować, być zależną od innych, sprostać czyimś wymaganiom. Tu warto nadmienić, że ja także wiele lat żyłam z brakiem pewności siebie. Nie wierzyłam w swoje możliwości. Wszystko czym się dzielę, to tematy przepracowane na własnym organizmie, często trudne, podparte wiedzą powszechną oraz nieustającą ciekawością i edukacją.

Agnieszka Kruk

Jak stawiać sobie cele biznesowe i je realizować. Wywiad.

Wiele osób, które prowadzi biznes opiera go na spontanicznych działaniach. Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne są dziś cele biznesowe. Odpowiednio zdefiniowane i osiągnięte, wznoszą nie tylko naszą firmę na nowe wyżyny, ale także napędzają nasz biznes. Dzięki nim możemy się rozwijać i realizować siebie. Niestety, stawianie pewnych wymagań wobec siebie, nadal przynosi nam trudność. Jak ogarnąć cele biznesowe? Jak wyznaczać je , aby faktycznie je realizować? i co to w ogóle są cele biznesowe? Na te i inne pytania odpowiada ekspertka Agnieszka Kruk – coach i doradca rozwoju osobistego.

paulina grajek agencja pr

Jestem na pierwszej linii frontu… rozmowa na temat PRu i influencer marketingu – Paulina Grajek.

Inspirująca kobieta, która o świecie PRu – wie chyba wszystko. Ma dar do łączenia ludzi i budowania niezwykłych relacji. Jej zdolności komunikacyjne i interpersonalne, doceniają klienci i media. Paulina posiada merytoryczną wiedzę, zawsze dba o szczegóły i zauważa to, czego inni nie widzą (a to wyjątkowa umiejętność). Ma konkretnie ugruntowane wartości, cel i misje. Tworzy niekonwencjonalne i ciekawe projekty. Swoją markę budowała latami – dzięki czemu, jest kopalnią wiedzy, a jej doświadczenie może posłużyć jako inspiracja. Od wielu lat tworzy agencje PR – KHAKI, w której specjalizuje się nie tylko w kontaktach z mediami, ale także z influencerami. Prowadzi, także warsztaty i szkolenia z dress code.

Joanna Gizgier

Zawsze pytam: Czy podjęłabyś współprace ze swoją firmą? Wywiad. Joanna Gizgier

Joanna Gizgier to przedsiębiorcza kobieta, która od ponad 15 lat działa w branży IT. Stworzyła firmę i team, który przełamuje schematy. Zwraca uwagę na unikalność strony www, zaprojektuje wyraziste logo, przygotuje teksty, które klienci chcą czytać. Posiada nieszablonowe myślenie i jest konsekwentna w swoich dzianiach. Wyróżnia się empatycznym podejściem do klienta, umiejętnością słuchania i przekazywaniem jasnych komunikatów. Joanna chętnie dzieli się wiedzą z innymi, organizując różne szkolenia i konsultacje. W wywiadzie z właścicielką marki byFehu przeczytacie m.in o tym czy warto być dziś szczerym, dlaczego wiarygodność marki jest dziś tak cenna i dlaczego Joanna Gizgier nie zajmuje się prowadzeniem social mediów? Zapraszam!

Chcesz podzielić się swoją historią i zainspirować innych?

Nie czekaj! Poznaj szczegóły, zobacz, jak się zgłosić i stań się częścią naszej społeczności liderów biznesu!