warto znać portal ekspercko biznesowy logo

Warto Znać – to portal biznesowo-ekspercki skierowany do przedsiębiorczych kobiet, mężczyzn, a także do osób, które poszukują inspiracji. Na stronie WWW znajdziesz merytoryczne i wartościowe treści dotyczące prowadzenia biznesu. Pojawią się artykuły, poradniki, prezentacje różnych marek i osób. Nie zabraknie felietonów i wywiadów. Głównym celem portalu jest dostarczenie wiedzy poprzez istotne treści pisane przez ekspertów z różnych branż.

Osobowość miesiąca

84% celów kończy się porażką. Jak skutecznie realizować cele w biznesie?
Ekonomia behawioralna w praktyce – co przedsiębiorcy powinni wiedzieć o podejściu behawioralnym?
Jak współpraca kobiet w biznesie wpływa na rozwój kariery i  sukces?

Najnowsze wywiady

AI w biznesie, czyli zarabiaj więcej dzięki sztucznej inteligencji
84% celów kończy się porażką. Jak skutecznie realizować cele w biznesie?
Jak współpraca kobiet w biznesie wpływa na rozwój kariery i  sukces?

Osobowość miesiąca — prestiżowy projekt dla ludzi biznesu

Każdego miesiąca wyróżniamy wyjątkowe osoby ze świata biznesu – kobiety i mężczyzn, których praca, pasja i osiągnięcia inspirują innych. Tytuł Osobowości Miesiąca to nie tylko prestiż, ale także wyjątkowa okazja, by zwiększyć swoją rozpoznawalność i dotrzeć do szerszego grona odbiorców.

Jeśli uważasz, że Twoje osiągnięcia zasługują na takie wyróżnienie, zgłoś się już dziś!

dr Ewa Krystyna Berlińska

Zobacz inne osoby, które dołączyły do projektu „Osobowość miesiąca”:

Olga Wilczyńska

Nie jestem zwolenniczką budowania dużych zespołów w firmie!

„Uważam, że dużym błędem z mojej strony było staranie się zadowolić pracowników i na siłę starałam się dbać o relacje itp. Przychodziło mi to bardzo trudno. Wiem, że niektórzy tego nie zrozumieją, ale to wynika z łatwości budowania przez nich takich relacji. Szanuję ludzi, którzy budują zespoły, ale bardziej podziwiam marki, które są bardzo znane, a w zespole mają garstkę ludzi. Jak odpuściłam taki model rozwijania firmy, nabrała wiatru w żagle, dosłownie czułam, że moja przygoda z biznesem zaczyna się na poważnie.” Dla naszego portalu mówi Dla naszego portalu mówi Olga Wilczyńska – przedsiebiorczyni, właścicielka 6 marek edukacyjnych.

Małgorzata Karpińska

Postanowienia noworoczne, to nie są cele! Wywiad.

„Przede wszystkim nie powinniśmy przesadzać i nie próbować nagle wywracać nasze życie do góry nogami, dążąc do idealnego stanu. Najlepiej ograniczyć się do max 5-6 celów, ale pamiętając przy tym, by były SMART. Dobrze jest wyznaczać sobie mniejsze cele z bliższą datą realizacji, ale warto też mieć ambitniejsze cele kilkuletnie, które uwzględnia nasza wizja. Pamiętajmy przy tym, że jesteśmy tylko ludźmi, nie wszystko jesteśmy w stanie kontrolować, dlatego dajmy sobie przyzwolenie na popełnianie błędów.” dla naszego portalu mówi Małgorzata Karpińska, założycielka marki DREAM & CREATE.

Justyna Krajewska Trener kompetencji, mindset coach, mentor, szkoleniowiec

Poczucie własnej wartości i akceptacji. Dlaczego są tak ważne, przy rozwoju biznesu.

Wg mnie poczucie własnej wartości oznacza moment, w którym mogę być prawdziwie sobą, nie muszę: niczego robić wbrew moim wartością, na nikim się wzorować, być zależną od innych, sprostać czyimś wymaganiom. Tu warto nadmienić, że ja także wiele lat żyłam z brakiem pewności siebie. Nie wierzyłam w swoje możliwości. Wszystko czym się dzielę, to tematy przepracowane na własnym organizmie, często trudne, podparte wiedzą powszechną oraz nieustającą ciekawością i edukacją.

Agnieszka Kruk

Jak stawiać sobie cele biznesowe i je realizować. Wywiad.

Wiele osób, które prowadzi biznes opiera go na spontanicznych działaniach. Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne są dziś cele biznesowe. Odpowiednio zdefiniowane i osiągnięte, wznoszą nie tylko naszą firmę na nowe wyżyny, ale także napędzają nasz biznes. Dzięki nim możemy się rozwijać i realizować siebie. Niestety, stawianie pewnych wymagań wobec siebie, nadal przynosi nam trudność. Jak ogarnąć cele biznesowe? Jak wyznaczać je , aby faktycznie je realizować? i co to w ogóle są cele biznesowe? Na te i inne pytania odpowiada ekspertka Agnieszka Kruk – coach i doradca rozwoju osobistego.

paulina grajek agencja pr

Jestem na pierwszej linii frontu… rozmowa na temat PRu i influencer marketingu – Paulina Grajek.

Inspirująca kobieta, która o świecie PRu – wie chyba wszystko. Ma dar do łączenia ludzi i budowania niezwykłych relacji. Jej zdolności komunikacyjne i interpersonalne, doceniają klienci i media. Paulina posiada merytoryczną wiedzę, zawsze dba o szczegóły i zauważa to, czego inni nie widzą (a to wyjątkowa umiejętność). Ma konkretnie ugruntowane wartości, cel i misje. Tworzy niekonwencjonalne i ciekawe projekty. Swoją markę budowała latami – dzięki czemu, jest kopalnią wiedzy, a jej doświadczenie może posłużyć jako inspiracja. Od wielu lat tworzy agencje PR – KHAKI, w której specjalizuje się nie tylko w kontaktach z mediami, ale także z influencerami. Prowadzi, także warsztaty i szkolenia z dress code.

Joanna Gizgier

Zawsze pytam: Czy podjęłabyś współprace ze swoją firmą? Wywiad. Joanna Gizgier

Joanna Gizgier to przedsiębiorcza kobieta, która od ponad 15 lat działa w branży IT. Stworzyła firmę i team, który przełamuje schematy. Zwraca uwagę na unikalność strony www, zaprojektuje wyraziste logo, przygotuje teksty, które klienci chcą czytać. Posiada nieszablonowe myślenie i jest konsekwentna w swoich dzianiach. Wyróżnia się empatycznym podejściem do klienta, umiejętnością słuchania i przekazywaniem jasnych komunikatów. Joanna chętnie dzieli się wiedzą z innymi, organizując różne szkolenia i konsultacje. W wywiadzie z właścicielką marki byFehu przeczytacie m.in o tym czy warto być dziś szczerym, dlaczego wiarygodność marki jest dziś tak cenna i dlaczego Joanna Gizgier nie zajmuje się prowadzeniem social mediów? Zapraszam!

Jak wspierać mentalnie dzieci w drodze na sukces! Marta Gargas. Wywiad.

Certyfikowany trener mentalny i licencjonowany trener Structogram Polska. Jestem prelegentką na wielu konferencjach. Wystąpiłam na jednej scenie z Mistrzem Świata Jakubem B. Bączkiem w jego flagowym warsztacie „Roadshow. Marzenia się nie spełniają. Marzenia się spełnia.” Od 2013 roku prowadzę własną firmę szkoleniową. W 06-07.2019 przygotowywałam mentalnie męską Reprezentację Polski w siatkówce na siedząco do Mistrzostw Europy w Budapeszcie.

Partnerstwo w biznesie

Ilona Adamska: Partnerstwo w biznesie to dla mnie podstawa!

„Nigdy nie udawałam i nie udaję kogoś, kim nie jestem. Zawsze byłam i będę sobą, bo to najcenniejsza moneta na rynku. Kiedyś przeczytałam w sieci takie zdanie: »Bycie sobą w świecie, który nieustannie próbuje uczynić cię kimś innym, jest największym osiągnięciem« – mówi w rozmowie z naszym serwisem Ilona Adamska, założycielka Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu, wydawca i redaktor naczelna Law Business Quality. Motywatorka i inspiracja dla wielu kobiet.

Ilona Adamska

Osobowość miesiąca kwiecień 2021. ILONA ADAMSKA: Nie chcę być milionerką!

Kobieta orkiestra, która wie, czego chce. Nie wstydzi się swojej wiary, bo, jak mówi, to dzięki niej nie boi się sztormów w swoim życiu. Działa zgodnie z zasadami biznesowego fair play, dlatego zdobywa zaufanie wielu ludzi ze świata biznesu i mediów. Pracuje z największymi nazwiskami w Polsce. Z sukcesem rozwija 6 portali, których jest wydawcą, Akademię Świadomego Budowania Marki oraz Europejski Klub Kobiet Biznesu. Nam opowiada o tym, dlaczego warto iść za głosem serca i być zawsze sobą, a także dlaczego nie chce zostać milionerką. Ilona Adamska w szczerej rozmowie z redaktor naczelną Eweliną Salwuk-Marko.

Chcesz podzielić się swoją historią i zainspirować innych?

Nie czekaj! Poznaj szczegóły, zobacz, jak się zgłosić i stań się częścią naszej społeczności liderów biznesu!