warto znać portal ekspercko biznesowy logo

Warto Znać – to portal biznesowo-ekspercki skierowany do przedsiębiorczych kobiet, mężczyzn, a także do osób, które poszukują inspiracji. Na stronie WWW znajdziesz merytoryczne i wartościowe treści dotyczące prowadzenia biznesu. Pojawią się artykuły, poradniki, prezentacje różnych marek i osób. Nie zabraknie felietonów i wywiadów. Głównym celem portalu jest dostarczenie wiedzy poprzez istotne treści pisane przez ekspertów z różnych branż.

Osobowość miesiąca

84% celów kończy się porażką. Jak skutecznie realizować cele w biznesie?
Ekonomia behawioralna w praktyce – co przedsiębiorcy powinni wiedzieć o podejściu behawioralnym?
Jak współpraca kobiet w biznesie wpływa na rozwój kariery i  sukces?

Najnowsze wywiady

84% celów kończy się porażką. Jak skutecznie realizować cele w biznesie?
Jak współpraca kobiet w biznesie wpływa na rozwój kariery i  sukces?
Rola lidera w 2025 roku – trendy i kluczowe umiejętności

 W dniu 22 marca 2025 roku w Restauracji Niewinni Czarodzieje TrzyZero Kuby Wojewódzkiego w Gdyni odbyło się wyjątkowe wydarzenie pod nazwą „SmileMeeting – Spotkanie z Uśmiechem”, zorganizowane przez Marina Dental Clinic. Spotkanie zgromadziło liczne grono uczestników, którzy mieli okazję wysłuchać inspirujących wystąpień podczas panelu dyskusyjnego.

Wydarzenie rozpoczęło się o godzinie 16:00 rejestracją uczestników oraz wręczeniem voucherów prezentowych od Optyk Kochański, Sand Avenue oraz Marina Dental Clinic. Po krótkim powitaniu przez znaną osobowość telewizyjną Beatę Chmielowską znaną m.in z Teleexpressu na scenę wkroczyła Paulina Marwińska, właścicielka agencji PR Paulina Marwińska – Press. Events. Design, która podzieliła się swoim doświadczeniem w branży, następnie przyszedł czas na panel dyskusyjny. 

W panelu, który poprowadziła p. Marwińska, wzięli udział uznani eksperci z różnych dziedzin, w tym projektanci mody Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski, ortodonta dr Marek Woźniak współwłaściciel Marina Dental Clinic, Edyta Woźniak współwłaścicielka Marina Dental Clinic,  prawnik i związana od 25 lat z showbiznesem Gabriela Michalczuk, fryzjerka z 25letnim doświadczeniem i właścicielka Montowni Fryzur Katarzyna Skabara oraz kosmetolog Sandra Woźniak właścicielka Sand Avenue. Dyskusja skupiła się na temacie autentyczności wizerunku oraz wpływie uśmiechu na relacje biznesowe i osobiste.

Tematy rozmów

Eksperci poruszyli kluczowe kwestie dotyczące budowania zaufania poprzez autentyczność oraz wpływu zdrowia jamy ustnej na poczucie własnej wartości. Zostały także omówione trendy w modzie oraz medycynie estetycznej, które kształtują postrzeganie uśmiechu na całym świecie.

Zwieńczeniem wydarzenia był networking, który umożliwił uczestnikom swobodne rozmowy oraz robienie zdjęć na ściance z panelistami. Wnioski z dyskusji podkreśliły znaczenie autentyczności i pozytywnego wizerunku w dzisiejszym świecie biznesu.

„SmileMeeting” okazało się nie tylko platformą do wymiany doświadczeń, ale także inspirującym miejscem do refleksji nad tym, jak uśmiech i osobisty wizerunek mogą wpływać na sukces w życiu zawodowym i prywatnym.

Foto: Agnieszka Potocka Lekkie Sesje Wizerunkowe

materiał prasowy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *