Datę powstania marki
Portal RodziceSzukaja.pl, jako marka powstał w 2022 roku.
Historie marki
Gdy zostajesz rodzicem, pojawia się mnóstwo pytań i czasem skrajnych emocji. Pojawia się nieustający lęk o dobro dziecka. Radość i niepokój, miłość, której nie doświadczaliśmy wcześniej. A czasem zniechęcenie, niewyspanie, zmęczenie. Pojawiają się pytania…. Jakie mleko wybrać? Czy moje dziecko prawidłowo się rozwija? Dlaczego ciągle płacze? Dlaczego wszystko się tak bardzo zmieniło? Czy tylko ja nie ogarniam? Czy powinnam iść z dzieckiem do specjalisty? Gdy Twoja pociecha dorasta, Ty więcej czasu poświęcasz sobie ale dalej martwisz się o dziecko. Czy ma przyjaciół? Czy jest szczęśliwe? Może za słabo je motywuję? Do jakiej szkoły powinno pójść? Jak będzie wyglądać jego przyszłość? Gdzie znaleźć odpowiedzi na te wszystkie pytania?
Skąd pomysł na stworzenie marki
Kiedy kilka lat temu zostaliśmy rodzicami okazało się, że rodzicielstwo nie musi przypominać tego, które widzimy w social mediach :). Niemowlę wcale nie musi tylko jeść i spać, nie każda kobieta musi karmić piersią (i to jest w porządku!), adaptacja w przedszkolu może trwać dłużej, dziecko boi się piasku (zaburzenia SI? Jakie SI?!), zdjęcia z dziećmi wychodzą idealnie tylko w reklamach, a rodzice (nie tylko mamy) mogą mieć dość. Pomysł na portal zrodził się kilka lat temu, na urlopie macierzyńskim. Kiedy każdy dzień przynosił nowe doświadczenia i potrzebę znalezienia specjalisty / zajęć dla dzieci / żłobka, potem przedszkola. Z rozmów z innymi rodzicami wiemy też, że ciągle szukają – porady, wsparcia, zajęć dla dzieci, pierwszych bucików, okulisty dziecięcego, pomysłów na urodziny.
Dlatego powstało RodziceSzukają.pl – stawiamy na autentyczność. Portal powstał z myślą o Rodzicach i dla Rodziców.
Co prezentujemy na portalu
- lokalne firmy oferujące usługi dla dzieci (Zdrowie, Zajęcia dla Dzieci, Edukacja, Imprezy okolicznościowe, Turystyka, Zabawa i rekreacja, Dla Rodziców)
- odpowiedzi na nurtujące pytania dotyczące rozwoju, wychowania, emocji dzieci
- pomoc i wsparcie dla Rodziców
- rozmowy z psychologami, dietetykami, specjalistami SI, fizjoterapeutami, lekarzami
- Usługi Premium – oferty firm / miejsc / salonów, hoteli z usługami dla dorosłych, które posiadają opcję “zajęcia się dziećmi” i ułatwienia dla rodziców
- recenzje książek, ebooków i warsztatów
- zaangażowanych Ojców i zaangażowane Mamy
- codzienne życie z dziećmi
- energię do działania :).
Misje, cel marki
Naszą misją jest pomoc obecnym i przyszłym rodzicom w wychowaniu i opiece nad dziećmi.
Pomoc w znalezieniu lokalnych firm / miejsc/ placówek / fundacji / organizacji rozwiązujących codzienne problemy dzisiejszych rodziców. Problemy fizyczne, emocjonalne i psychologiczne.
Treści zamieszczone na portalu będą odpowiadać na pytania dręczące rodziców, od codziennych (gdzie z dzieckiem do restauracji?), przez edukacyjne (jakie przedszkole wybrać?), po zdrowotne (obniżone napięcie i co teraz?”). Na portalu znajdują się zarówno oferty firm, jak i artykuły pisane przez kilkudziesięciu specjalistów pracujących z dziećmi.
Celem marki jest stworzenie przestrzeni łączącej firmy świadczące usługi dla dzieci z Rodzicami.
Tak, by Rodzice mogli zarezerwować bilet, wizytę, miejsce na zajęciach dla dzieci bezpośrednio z portalu.
Dlatego zapraszamy firmy, które oferują usługi / zajęcia / terapie dla dzieci do zamieszczania swoich ofert na naszym portalu.
Plany na najbliższy rok.
Chcemy, żeby markę RodziceSzukaja.pl poznali Rodzice z całej Polski – zarówno z większych, jak i mniejszych miejscowości. Planujemy rozszerzyć współpracę z obecnymi firmami – wspólne wydarzenia, podcasty, wywiady, rankingi, pomysły na wspólne spędzanie czasu – jak i nawiązać współpracę z nowymi partnerami. Chcemy również ułatwić Rodzicom rezerwację terminów i zajęć, dlatego wprowadzimy system rezerwacji.
Aleksandra Strugalska
Pomysłodawczyni i założycielka ogólnopolskiego portalu RodziceSzukaja.pl
Zajmuje się rozwojem i promowaniem marki, nawiązywaniem i wyszukiwaniem miejsc przyjaznych dzieciom. W pracy wykorzystuje doświadczenie w zakresie project managementu, content marketingu. Od 10 lat związana z prestiżową, opolską agencją marketingową.