Wykorzystaj Chat GPT i zbuduj silną markę online!

Chat GPT budzi wiele kontrowersji. Jedni cieszą się z darmowego narzędzia, inni je krytykują, obawiając się tego, w jaki sposób może być użyte w przyszłości. Niezależnie od tego, co przyniesie przyszłość, pewne jest to, że sztuczna inteligencja pomoże Ci zbudować silną markę osobistą. W jaki sposób? O tym poniżej.

Budowanie własnego biznesu w świecie online nie jest łatwe. Wymaga odpowiedniej strategii, czasu, nakładów finansowych oraz przede wszystkim: pomysłu. Pomysłu na publikacje, posty, grafiki, relacje. Jeśli masz z tym trudność, a także nie stać Cię na zatrudnienie sztabu ludzi, którzy zrobią to za Ciebie, skorzystaj z możliwości, jakie oferuje AI.

Przeczytaj również: https://wartoznac.pl/chat-gpt-czy-moze-pomoc-w-budowaniu-marki-osobistej/

Sztuczna inteligencja a social media

Prowadzenie firmowego fanpage’a stanowi wyzwanie dla wielu osób. Przygotowanie angażujących postów, wymyślanie chwytliwych nagłówków, dobór odpowiednich do danej grupy odbiorców treści bywa frustrujące i zabiera dużo czasu. Na szczęście można to wszystko usprawnić, wykorzystując Chat GPT. Z jego pomocą tworzenie contentu na portale społecznościowe jest znacznie prostsze, a budowanie wokół siebie zaangażowanej społeczności staje się źródłem satysfakcji.

Sztuczna inteligencja może także wspomóc Cię w opracowaniu strategii Twoich działań w social mediach czy w kontakcie z Twoimi odbiorcami (generowanie odpowiedzi na zapytania na Messengerze). Chat GPT w kilkanaście sekund przygotuje dla Ciebie harmonogram publikacji postów na Fb, Instagramie czy LinkedIn: podpowie, o czym możesz pisać w poszczególne dni tygodnia.

Jak formułować komendy w Chat GPT?

Jeśli zależy Ci na tym, by w pełni wykorzystać potencjał, jaki kryje w sobie sztuczna inteligencja, naucz się w odpowiedni sposób formułować komendy. W tym celu:

  • pisz polecenia w precyzyjny sposób: bądź konkretny, podaj kontekst oraz dodatkowe informacje, które umożliwią wygenerowanie najlepszej odpowiedzi;
  • zleć Chatowi GPT stworzenie listy, np.: „Podaj 5 pomysłów na posty na Fb o tematyce…”, „Podaj 3 sposoby na…”
  • bądź konsekwentny – jeżeli odpowiedź, jaką przygotował dla Ciebie chatbot, Cię nie satysfakcjonuje, poproś o kolejne; sformułuj inaczej pytanie lub podziel je na mniejsze zagadnienia.

Aby łatwiej było Ci zrozumieć, jak to wygląda w praktyce, poniżej znajdziesz listę przykładowych komend do wykorzystania.

  • „Podaj 5 pomysłów na content na Fb o tematyce coachingu.”
  • „Podaj 10 inspirujących cytatów do wykorzystania na fanpage’u dotyczącym budowania marki osobistej.”
  • „Stwórz 3 przyciągające uwagę nagłówki i posty na Instagram na temat modowych trendów w 2023 roku.”
  • „Podaj 10 hashtagów do posta na Instagram o tematyce dbania o siebie.”
  • „Stwórz harmonogram publikacji postów na fanpage dotyczący literatury.”
chat gpt budowanie marki

Chat GPT i SEO

Jeżeli posiadasz własną stronę internetową lub prowadzisz firmowego bloga, na pewno zainteresuje Cię fakt, że sztuczna inteligencja może pomóc Ci w lepszym pozycjonowaniu w sieci.

Wystarczy, że wpiszesz w Chat GPT dwa proste polecenia:

  • „Utwórz listę słów kluczowych dla witryny o… (wpisz swoją branżę)”;
  • „Stwórz pomysły na artykuły na podstawie słowa kluczowego: (podaj wybrane słowo kluczowe)”.

Chat GPT, dzięki zdolności do analizy danych, pomoże Ci dostosować Twój tekst: wpis blogowy lub np. artykuł na portal ekspercki do wymogów SEO. W ten sposób to właśnie Twoje publikacje będą wyskakiwały na samej górze Google, a potencjalni odbiorcy znajdą Cię bez problemu.

chat gpt budowanie marki

Sztuczna inteligencja, właściwie wykorzystana, stanowi narzędzie, dzięki któremu zbudujesz silną markę online oraz rozwiniesz swój biznes. Warto przyjrzeć się jej bliżej i przekonać osobiście, w których aspektach Twojej pracy może Cię wspomóc. Na pewno jest ich mnóstwo. Sprawdzisz?

Izabela Tomiczek-Pitlok

Izabela Tomiczek-Pitlok

Kobieta pełna mocy, inspiratorka, nieustannie motywująca innych do działania. Zawodowo: specjalistka od budowania marki osobistej, właścicielka agencji marketingowej wspierającej kobiece i męskie biznesy w budowaniu marki online, pomysłodawczyni i założycielka międzynarodowego projektu „Kobiecy Challenge”, redaktor naczelna portalu Świat Kobiecej Mocy, współautorka książki „Świat Kobiecej Mocy. Niezwykłe historie 11 kobiet, które odważyły się zmienić swoje życie”.

kontakt@kobiecychallenge.com

https://kobiecychallenge.com/

https://swiatkobiecejmocy.com/

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *