Nie bez znaczenia w nazwie konferencji organizowanej przez WhitePress pojawia się słowo „Camp”. I choć nie będzie to obóz przetrwania, to przygotowanych atrakcji łącznie z torem przeszkód SEO Warrior będzie wiele. A to wszystko połączone z 10-leciem firmy, która w przeciągu dekady od początkującego startupu stała się liderem na polskim rynku content marketingu i SEO. Nie zabraknie także potężnej dawki wiedzy serwowanej przez najlepszych specjalistów z branży marketingowej z całego świata. Na scenie gościć będziemy m.in. Matta Diggity, SEO influencera, blogera i eksperta SEO. Wyróżniony przez The New York Post, Search Engine Journal, a także wymieniony w “Top SEO blogs to Follow” przez Ahrefs. W gronie prelegentów znalazła się również Cindy Krum, uznana w 2022 roku za jedną z najbardziej wpływowych osób w branży SEO przez “The USA Today”. Kto jeszcze wystąpi podczas konferencji? Jakie inne atrakcje czekają na uczestników?
14 prelegentów z pasjonującymi wykładami – znamy tematy wystąpień
Na 2. edycji SEO & Content Camp wystąpi 14 prelegentów z różnych krajów, którzy mają ogromne doświadczenie i kompetencje w obszarze SEO i content marketingu. Wśród nich znajdą się m.in. Judith Lewis, założycielka DeCabbit Consultancy z wykładem „How to create an awesome strategy and up-sell extra work with minimal effort”, Damian Kwinta, SEO Manager w Answear.com z wystąpieniem „Strategia SEO szyta na miarę – szanse i wyzwania branży fashion” czy Kyle Roof, właściciel agencji High Voltage SEO, który wypowie się na temat strategii i technik służących do zminimalizowania efektów aktualizacji SEO Google na pozycjonowanie witryn.
– Zaproszeni przez nas goście przygotowali tematy poświęcone wyzwaniom, z którymi eksperci z branży mierzą się każdego dnia. Nadzór merytoryczny nad konferencją pełnią: Robert Niechciał, CTO Vestigo, Damian Sałkowski, CEO Senuto i Paweł Strykowski, CEO WhitePress. Razem zadbali o to, żeby nasza jubileuszowa konferencja odpowiadała na potrzeby i oczekiwania uczestników. Pierwsza edycja spotkania okazała się ogromnym sukcesem, dlatego, idąc za ciosem, w tym roku przygotowaliśmy dodatkowy blok poświęcony rozwojowi biznesu w branży SEO i digital marketingu. Tematy, które usłyszymy w sekcji Biznes Premium to m.in.”10 lekcji na 10 lecie bycia przedsiębiorcą w branży SEO” Damiana Sałkowskiego, “Sobie świecisz? Czyli Strategiczne podejście do twojego następnego zagranicznego projektu”, o którym opowie Rafał Chomsky czy prelekcja Pawła Pawluka “Jak budować biznes w SEO ze wsparciem inwestorów”. Dlatego nie wątpię, że w tym roku każdy znajdzie w agendzie coś dla siebie – komentuje Anna Halama, Marketing Team Leader, WhitePress.
Dobra okazja do budowania sieci kontaktów
Jednak wartościowe prelekcje to nie wszystko, z czego można skorzystać na takim wydarzeniu. Pomiędzy kolejnymi blokami wykładowymi odbędą się przerwy kawowe, które są świetną okazją do networkingu w gronie innych specjalistów zainteresowanych SEO i content marketingiem. Tych okazji będzie zresztą znacznie więcej m.in. podczas before i after party.
– SEO & Content Camp to konferencja, która odpowiada na aktualne potrzeby i wyzwania rynku digital marketingu. To miejsce, gdzie można uczyć się od najlepszych i dowiedzieć się, jak efektywnie wykorzystywać SEO i content marketing do budowania przewagi konkurencyjnej. Celem wydarzenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy, inspiracji i narzędzi do poprawy swoich wyników w obszarach prowadzenia biznesu i SEO. Po każdej prelekcji planujemy także Q&A, które pozwolą uczestnikom na zdobycie dodatkowej wiedzy. To jednak nie wszystko, co mogą zdobyć, bowiem konferencja SEO & Content Camp otrzymała akredytację DIMAQ. Oznacza to, że udział w imprezie gwarantuje 10 punktów recertyfikacyjnych dla posiadaczy certyfikatu – dodaje Patrycja Górecka, Head of PR & Marketing, WhitePress.
10. urodziny WhitePress, czyli jak połączyć przyjemnie z pożytecznym
Dekada na rynku to z punktu widzenia biznesu nie lada osiągnięcie. Okazją do świętowania dla WhitePress stała się organizowana przez markę trzydniowa konferencja SEO & Content Camp, która odbędzie się 25-27 maja w luksusowym hotelu Nosalowy Dwór w Zakopanem. Tegoroczna edycja będzie wyróżniać się urodzinową galą w głównym dniu wydarzenia.
– Uczestnicy konferencji będą mogli skorzystać z wielu atrakcji dodatkowych. Drugi dzień SEO & Content Camp będzie wyjątkowo obfity. Poza zaplanowanymi blokami wykładowymi i porannymi atrakcjami dla posiadaczy biletów VIP, wieczorem zaplanowaliśmy uroczystą kolację urodzinową, podczas której rozdamy statuetki SEO Szczytów i poczęstujemy ogromnym tortem. Dodatkowo zaplanowaliśmy występ Magic of Y – znanego iluzjonisty i mentalisty, który zaskoczy i zachwyci publiczność swoimi sztuczkami – mówi Anna Halama.
SEO Warrior – uczestnicy zmierzą się na torze przeszkód
Gdy organizatorzy konferencji o podobnej tematyce prześcigają się w ilości czy jakości zaproszonych gości. WhitePress nie tylko wybiera różnorodny wachlarz prelegentów, dbając o odpowiednio wysoki poziom merytoryczny, ale dodatkowo łączy szlifowanie swoich umiejętności i zdobywanie wiedzy z rozrywką. Oprócz wymienionych wcześniej aktywności dodatkowych proponuje uczestnikom z pakietem VIP sprawdzenie się w wyzwaniu ruchowym. Tym razem eksperci SEO zamiast potyczki słownej, będą mieli szansę zmierzyć się w konkurencji fizycznej.
– Wierzymy, że tegoroczna edycja konferencji SEO & Content Camp przeskoczy wysoko już zawieszoną poprzeczkę z zeszłego roku. W tym roku postawiliśmy na międzynarodowy charakter spotkań, zróżnicowane tematy prelekcji, a także szeroki wachlarz atrakcji. Ponadto ta odsłona jest dla nas szczególnie ważna jeszcze z jednego względu, to wyjątkowa okazja do podziękowania za 10 lat współpracy z naszymi partnerami, wydawcami i reklamodawcami – podsumowuje, Patrycja Górecka, WhitePress.
Sprawdź harmonogram i agendę wydarzenia: https://www.whitepress.pl/seo-content-camp
Materiał prasowy