Kuchnia Marketera – najlepsze rozmowy odbywają się w kuchni!
Jaka jest przyszłość marketingu? Jak różne działania zmieniły się na przestrzeni ostatnich lat? Czy coś może nas jeszcze zaskoczyć? Gdzie jest granica pomiędzy zarządzaniem informacją a manipulacją? Na te i inne pytania znajdziecie w nagranych wideo i podcastach Kuchnia Marketera, którego autorem jest Paweł Wielkopolan.
Ewelina Salwuk-Marko: Skąd pomysł na stworzenie nagrań i podcastów Kuchnia Marketera?
Paweł Wielkopolan: To takie połączenie moich dwóch światów, z jednej strony uwielbiam gotować, a z drugiej bycie w branży marketingowej spowodowało, że poznałem cudownych ludzi, których spotykanie za każdym razem dodaje skrzydeł, więc można powiedzieć, że brakowało mi rozmów z nimi. Dodatkowo ciekawość ich historii, odpowiedzi na pytania dotyczące ich pasja czy informacji, dlaczego robią to, co robią, dlaczego właśnie w taki, a nie inny sposób, co ich napędza, a co resetuje. A poza tym wiesz przecież, że najlepsze spotkania, odbywają się w kuchni. To jest całkowicie inna forma rozmowy. Przełamuje pewne bariery, człowiek czuje się swobodnie, jest inna atmosfera.
Jaka jest misja i cel projektu?
W Kuchni Marketera rozmawiam z tymi, którzy o marketingu i biznesie wiedzą już wszystko oraz z tymi, dla których kariera w tym świecie dopiero się zaczyna. Przeplatające się tematy związane są z marketingiem, zarządzaniem, czy nierozłącznie funkcjonującą z nimi sprzedażą. W centrum uwagi jednak jest ta ciekawość człowiekiem, bez brandu, który za nim stoi, oraz skupienie się na osobowości i pasji. A to wszystko okraszone prywatnymi historiami.
Kim jest Paweł Wielkopolan?
Sobą, wiecznym eksploratorem nowych ścieżek, związków pomiędzy zjawiskami, które z pozoru są całkowicie różne. Bardzo lubię autentyczność i to zarówno dotyczy ludzi jak i marek, bardzo łatwo to odczytać i nie wyobrażam sobie siebie z podwójnym licem.
Do kogo kierujesz swoje nagrania?
Oglądaj: www.kuchniamarketera.pl
Do wszystkich poszukujących inspiracji, stęsknionych człowieka. Do osób, które chcą dowiedzieć sie czegoś więcej o marketingu i biznesie, ale nie tylko. W Kuchni Marketera, poruszamy różne tematy. Uczestnicy dzielą sie swoimi historiami, motywują i inspirują innych. Tu jest autentyczność.
Dlaczego warto oglądać Kuchnię Marketera?
Bo jest zakręcona ludźmi z pasją i naleśnikami (uśmiech). Warto, bo w tym sztywnym świecie, brakuje nam czasami możliwości rozmowy, bez spiny, stresu i sztywnej otoczki. Każda domówka, nierzadko kończy sie rozmowami w kuchni, różne spotkania też. To miejsce wyjątkowe, a że każdy lubi dobrze zjeść – to inna bajka. Polecam każdemu nagrania, kto szuka czegoś innego niż to co obecnie jest oferowane. Znajdzie tu nie tylko interesujące rozmowy, ale i autentyczne historie, przykłady prosto z życia.
Jaka jest Twoja definicja marketingu?
Nie wiem, czy ja taką mogę proponować. Ale tutaj chyba znów wrócę do mojej ukochanej autentyczności. To właśnie takiej komunikacji marketingowej bym sobie życzył – prostej, autentycznej, relacyjnej.
Jakie są plany, działania w przyszłości? Może coś zdradzisz?
Niestety jestem niepoprawnym idealistą, więc chciałbym, żeby wszyscy traktowali ten projekt bez nadęcia, bez zastanawiania się, kto może w nim brać udział, a kto nie. Obce mi są takie tarcia, uwielbiam projekty, które integrują, w których cel dowozi się na swoich i kompanów plecach. Chętnie dołączyłbym do Kuchni Marketera takiego człowieka, z którym moglibyśmy się uzupełniać i tworzyć Kuchnię razem.
Oglądaj: www.kuchniamarketera.pl
Paweł Wielkopolan
Obecnie dyrektor biura zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Przez kilka lat był osobą odpowiedzialną za rozwój projektów oraz działalności statutowej Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Kreator wydarzeń związanych z marketingiem bezpośrednim m.in. Golden Arrow, Forum Marketingu Zintegrowanego.
Wyznawca teorii, „everything communicates”, wielokanałowości przekazu wynikającego ze strategii (nigdy na odwrót) oraz autentyczności marek.
Twórca Kuchni Marketera, gdzie rozmawia z tymi, którzy wiedzą już wszystko oraz z tymi, dla których kariera w marketingu, czy biznesie dopiero się zaczyna.