fbpx

Prezentacja marki: Luxury Splash of Art Magazine

Data powstania marki

Luxury Splash of Art ukazał się we wrześniu 2020

Historia

Historia marki zaczęła się podczas pandemii w 2020. Kamila Krzyżaniak postanowiła stworzyć platformę która zjednoczy wszystkich twórców i kreatorów. Platformę, która przybliży czytelnikowi kreacje w szerszej perspektywie – kreacja to my, jestesmy kreatorem i kreacja jednocześnie, kreacja jest w nas i wokół nas (to główny przekaz i zadanie magazynu).

Kamila, pomysłodawczyni oraz redaktor naczelna, zaprosiła do swojego projektu Filipa oraz Agnieszkę. Kamila Krzyżaniak, Filip Adamczewski oraz Agnieszka Kowalczewska to połączenie pasji do sztuki, kreacji, umiejętności oraz artystycznego wyczucia. Dzięki tak wyjątkowemu połączeniu marka LSA rozwija się od 2020 ukazując unikatowych twórców i ich dzieła. W pierwszych sześciu miesiącach istnienia magazynu, stronę odwiedziło ponad 200 tys. czytelników z całego świata.
Choć początkowo magazyn publikowany był raz w miesiącu w wersji online, to już w lipcu 2021 – na prośbę czytelników – pojawiła się wersja drukowana. Od tego czasu magazyn ukazuje się w wersji online i wersji drukowanej (kwartalnie).

Luxury Splash of Art Magazine

Skąd pomysł na nazwę?

Pomysł na LSA periodyk powstał podczas pandemii. Kamila Krzyżaniak, pomysłodawczyni, założyła magazyn z myślą o kreatorach, ich magii, geniuszu i chęci pokazania ich niezwykle unikatowych kreacji oraz historii, światu. Wszystko po to, by przedstawić i zainspirować innych twórców, mniejszego i większego formatu.

Misje i cele marki

Celem powołania do życia magazynu Luxury Splash of Art była chęć zbudowania interdyscyplinarnej platformy wymiany doświadczeń i wrażeń pomiędzy osobami, które patrzą na świat przez pryzmat swoich pasji i kreatywności, czyniąc go bardziej wyjątkowym. Luxury Splash of Art to magazyn, który ma przybliżyć czytelnikowi najnowsze – i przyszłe – trendy w sztuce, modzie, luksusowych podróżach i gastronomii. Współpracujący z pismem pisarze, fotografowie inni twórcy odważnie wprowadzają odbiorcę w wielowymiarową kulturę współczesną. Celem magazynu jest promowanie młodych artystów, pokazanie, że sztuka i kreacja są w nas, i wokół nas. Sztuka – według czasopisma – to nie tylko malarstwo czy rzeźba, ale także taniec, archeologia, gotowanie, sport, tworzenie unikatowych zegarków… Firma wyszukuje ciekawe artystyczne inicjatywy o globalnym zasięgu. Magazyn daje czytelnikom nowy punkt widzenia. Nie skupia się wyłącznie na nazwiskach wielkiego formatu, bohaterami zamieszczanych w publikacji są rzeźbiarze, fotografowie, ludzie mody, jubilerzy, szefowie kuchni. Wszyscy dyskutują o swoich nadziejach, tajemnicach i najgłębszych emocjach związanych ze swoimi ambicjami. Magazyn daje spojrzenie na życie tych, którzy wyznaczają trendy i zawsze bawią odbiorcę swoją wyobraźnią i talentami.

Plany na przyszłość

W najbliższym roku marka Luxury Splash of Art planuje wprowadzić kilka nowych działań, które uczynią magazyn jeszcze bardziej rozpoznawalnym na świecie .
Jednym z głównych celów jest nawiązanie współpracy z lotniskami , firmami zajmującymi się sprzedażą materiałów artystycznych, muzeami i galeriami oraz sieciami prasowymi a także umożliwienie subskrypcji dla naszych czytelników , które ma na celu dalszy rozwój firmy.


www.luxurysplashofart.com

Facebook >https://www.facebook.com/LuxurySplashofArt
Instagram lsa.magazine
LinkedIn > https://www.linkedin.com/company/luxury-splash-of-art/

Polub ten artykuł i podaj dalej!
fb-share-icon
Tweet 20
fb-share-icon20

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

https://www.facebook.com/wartoznacportal
https://www.linkedin.com/in/ewelina-salwuk-marko-339859152/
https://www.instagram.com/wartoznacbiznes/