fbpx

Premiera raportu Brandly360 „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?”

Wyniki badań ogniskujących się wokół (r)ewolucyjnego doświadczenia Klienta w e-commerce (CX), opinie Ekspertów, głosy konsumentów reprezentujących różne generacje, a także perspektywa przyszłości dla dynamicznego, niejednorodnego rynku (osadzonego tak w technologii, jak i subiektywnej optyce konsumenta) — to wszystko zawiera raport „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?”. Wydawcą publikacji jest Brandly 360, które do współpracy zaprosiło Ekspertów rynku e-commerce i Partnerów: Mobile Instytut (odpowiadający za realizację), e-Izbę Gospodarki Elektronicznej, Partnera merytorycznego inicjatywy, Głównego Patrona medialnego – Forbes.  

Premiera publikacji już 29 listopada 2023.  

Zapisz się na listę oczekujących już teraz: https://brandly360.com/pl/raport-trendy-cx/

Customer Experience „kocham i szanuję”, i definiuję… Dlaczego warto czekać na tę publikację?

Raport„Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?” odwołuje się do tego, jak kupujemy i co w tych wyborach bywa decydujące: produkt i jego odpowiednie przedstawienie, cena, oferta, promocja, a może marka jako swego rodzaju legitymizacja i wartość. Jak podkreśla wydawca publikacji Brandly360: W raporcie „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?” ukażemy spojrzenie na CX teraz i w perspektywie przyszłości. Przedstawimy perspektywy managementu i praktyków rynku e-commerce oraz konsumentów, którzy mają wpływ na dynamiczne i ewoluujące (a może już właśnie rewolucyjne) postrzeganie doświadczenia Klienta. Publikacja w sposób holistyczny pochyla się nad jednym z najbardziej wartościowych zjawisk we współczesnym e-commerce, Customer Experience. Prowokuje też dyskurs o potencjale biznesowym, dotykającym przekrojowo relacji na linii oferent / sprzedawca – konsument online. W ramach naszej publikacji, analizując e-commerce w szerszym kontekście, bierzemy pod lupę kluczowe pojęcia, takie jak digital shelf, sztuczna inteligencja (AI), automatyzacja, voice commerce, architektura e-commerce, darmowe zwroty, oferty, grywalizacja, cena, komunikacja i wiele innych. W badaniu manifestujemy także, jak innowacyjne podejście splata się z tradycyjnymi aspektami e-commerce, co prowadzi do zacierania się granic pomiędzy nimi i ewolucji całej branży. Wskazujemy również na to, że te klasyfikacje są dynamiczne i mogą ulegać zmianom. Co ma na to wpływ? Warto sprawdzić!

Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta

Brandly360 zaprasza do zapisu na listę oczekujących i zapoznanie się z inspiracjami, stanowiącymi przedsmak publikacji. Premiera raportu w dniu 29 listopada.

Aby rozstrzygnąć dylemat: Kupuję, bo chcę czy kupuję, bo muszę?

Raport „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?” jest osadzony w trendach, pozostaje opiniotwórczy i przekrojowy (współtworzony przez Ekspertów z dziedziny e-commerce, liderów opinii), rzetelny w metodologii. Badanie odwołuje się do takich aspektów doświadczeń zakupowych, jak optymalizacja digital shelf, zrównoważony rozwój, personalizacja, przyjacielska marka, automatyzacja, sztuczna inteligencja i wielu innychpodkreśla Monika Buczkowska, Co-founderka Brandly360. Wydawca wraz z gronem zaproszonych Gości i Ekspertów, Partnerów w publikacji adresują kwestie newralgiczne i strategiczne dla biznesu, liderów handlu, praktyków e-commerce, marketerów i konsumentów.  Brandly360 pyta także o to, czym jest negatywny Customer Experience i jaki wpływ ma tego rodzaju doświadczenie na konwersję? W publikacji znajdą Państwo odpowiedzi, jak kupują płcie i czy istnieją style zakupowe. A także, jak wykorzystać dane, analizy i wnioski, pozostając oferentem.

Optymalne zakupy vs grywalizacja, cena, komunikaty… Filozofia CX drogą do przyszłości?

Pojemność kategorii CX, od elementów czysto architektonicznych związanych z technologią rozwiązań w sklepach (w tym utrzymywanie koszyka zakupowego, informowanie konsumenta o podobnej ofercie), po wszelkie elementy logistyczne (darmowe zwroty, dostawy do automatów paczkowych, darmowe dostawy), ale także te związane z subiektywnymi odczuciami kupującego wyznaczą wartki nurt tej publikacji. I wskażą, że nic w e-commerce nie jest dane raz, bo – w ślad za raportem – obecnie konsumenci są wykształceni, oczytani i mają dostęp do tych samych źródeł informacji, co biznes i zawsze pierwsi „łapią” trendy, co powoduje, że często „jedną nogą” są już w przyszłości i lubią nowinki. W publikacji Liderzy e-commerce i internauci analizują także czy istnieje druga szansa” w e-commerce, czy technologia i innowacja – w tym AI, blockchain, internet rzeczy czy głosowa obsługa klienta – sprzyjają pozytywnym doświadczeniom klienta wobec sklepu a może wobec marki?

Sprawdź! 29 listopada 2023 roku podczas premiery raportu rozwiejemy tę tajemnicę!

Zapisz się na listę oczekujących i poznaj odpowiedzi reprezentatywne dla każdej generacji, wartościowe dla polskich internautów pod kątem płci, wieku i wielkości miejsca zamieszkania.  

Raport współtworzą:

Ekspertki i Eksperci Raportu:  

Jakub Gierszyński, Ekspert e-commerce; Sławomir Komiński, Dyrektor Zarządzający Digital Commerce, Komputronik S.A.; Piotr Nosal, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu, TIM S.A.; Justyna Skorupska, Szefowa Grupy Merytorycznej B2B e-Commerce oraz Członkini Rady Izby Gospodarki Elektronicznej; Szymon Suleja, Head of Assortment Barbora Polska. 

Ekspertki i Ekspertki komentujący Raport: 

Andrzej Czechowski, Dyrektor eCommerce & D2C Samsung Electronics Polska; Aleksandra Laudańska, CEO FemTechnology Group, producenta MAMENO – e-douli menopauzy, redaktor naczelna warszawskiego miesięcznika seniorów #POKOLENIA oraz portalu wolniodmetryki.pl; Dorota Lasek, E-Commerce Manager, Vet Planet; Marcin Lenkiewicz, Wiceprezes Grupy BLIX; Szeran Millo, CEO, Symetria; Piotr Nosal, Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu TIM S.A; Karolina Pietz Drapińska, Marketing & PR Director Komputronik S.A.; Mariusz Ryciak, ekspert, strateg, autor; Mateusz Rzetecki, SEO&CM Director Altavia.Kamikaze + K2,  Borys Skraba, CEO Strixx Poland; Patrycja Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej; Agnieszka Wnuk, Konsultant marketingu B2B, Szkolenia LinkedIn, Sales Navigator, Social Selling; Jacek Woźniak, Consumer Business Analyst, Lenovo Polska; Piotr Zieliński, Dyrektor E-commerce E-commerce Department, Amica Group.

Wspierają nas: 

Główny Patron medialny: Forbes. 

Realizacja: Mobile Instytut, Patronat merytoryczny: e-Izba Gospodarki Elektronicznej.

Patroni medialni: ekomercyjnie, Ekspres Biznesu, Portal Flexi, Marketing Przy Kawie, Sprawny Marketing, Warto Znać 

Partnerzy: Zaufane

O Brandly360.com, wydawcy Raportu „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?”

Brandly360.com to unikalne, kompleksowe rozwiązanie do zarządzania cyfrową półką (digital shelf). Mierzy m.in. obecność, widoczność i ceny produktów oraz działania promocyjne marki w sklepach internetowych, umożliwiając najbardziej efektywne pozycjonowanie wśród konkurencji. Naszym celem jest nieustanne dostarczanie klientom danych najwyższej jakości, które pomogą im podejmować właściwe decyzje biznesowe.

PATRONAT MEDIALNY WARTO ZNAĆ

Polub ten artykuł i podaj dalej!
fb-share-icon
Tweet 20
fb-share-icon20

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

https://www.facebook.com/wartoznacportal
https://www.linkedin.com/in/ewelina-salwuk-marko-339859152/
https://www.instagram.com/wartoznacbiznes/