ODKRYJ NIESKOŃCZONY POTENCJAŁ E-COMMERCE – Konferencja stacjonarna dla menadżerów i właścicieli biznesów e-commerce 18 kwietnia 2023 roku w  Hotel Ibis Styles Wrocław Centrum.

W dobie rozpędzonych zmian i pojawiających się nowych trendów, które odciskają swoje piętno na sklepach online i zachowaniach konsumentów, jako menedżerowie i właściciele biznesów e-commerce musimy trzymać rękę na pulsie, aby nie pozostać w tyle.

Zobacz już DZIŚ, dokąd zmierza przyszłość e-commerce i odpowiednio się na nią przygotuj, aby móc skalować swój biznes nawet w najtrudniejszych warunkach rynkowych! Gwiazda wieczoru, prosto ze Stanów Zjednoczonych, Jeff Lucas, opowie Wam o potencjale filmów wideo i zakupów na żywo.

Porozmawiamy także o rozwiązaniach związanych ze sztuczną inteligencją, o technologiach NFT i blockchain, a także odbędziemy pasjonującą debatę o kierunku, w którym podąża przyszłość e-commerce.

Jeśli chcesz, aby rok 2023 był rokiem sukcesów Twojej firmy w kanale e-commerce, po prostu nie może Cię zabraknąć na naszym wrocławskim wydarzeniu.

Na konferencji odbędzie się premiera książki Kamili Gębik: „Przyszłość e-commerce fashion i beauty” (papierowa wersja, e-book, NFT książki).

Weź udział, jeżeli: zarządzasz sprzedażą e-commerce i chcesz skalować biznes, szukasz rozwiązań, które pozwolą Ci być o krok przed konkurencją, budujesz strategię i szukasz możliwych optymalizacji kosztowych

Ponad 100 OSÓB Z BRANŻY, REWELACYJNY NETWORKING I DUŻA DAWKA WIEDZY

przyszłość ecommerce

PRELEGENCI:

Jeff Lucas Chief Revenue Officer, Firework „How Live Streaming can change your business”.

Artur Pajkert, CMO w cyber_Folks, „AI– czy sztuczna inteligencja może już dziś pomagać w
e-commerce?”

Kacper Gugała, Regional Manager Poland w Shopware, „Piękna historia – jak zbudować biznes e-commerce, który pomaga innym?”

Boris Ejsymont, CBO GO2NFT, „The future of NFTs”

Łukasz Hodorowicz, „Cena jako narzędzie perswazji. Czyli kiedy 100 zł nie równa się 100 zł? Jak wpływać na decyzję konsumenta za pomocą cen i kontekstu w e-commerce”.

Paweł Gierszewski, „Head of E-commerce Development CEE, Współczesny list do św. Mikołaja”.

Debata o przyszłości e-commerce

Leszek Ślazyk, Redaktor naczelny portalu www.chiny24.com,

dr Leszek Bukowski, Senior AI Specialist Edrone

Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej

PARTNERZY WYDARZENIA: SHOPWARE, MERCE, CYBERFOLKS, SALESTUBE, FIREWORK, DHL, GO2NFT, SEO360, TROL INTERMEDIA

PROGRAM KONFERENCJI:

8:00 – 8:50 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW
9:00-9:25 ?Artur Pajkert, Ph.D. cyberFolks.pl AI– czy sztuczna inteligencja może już dziś pomagać w e-commerce?
9:25-9:45 BORIS EJSYMONT Go2NFT The future of NFTs (prelekcja po angielsku)
9:50-10:15 Łukasz Hodorowicz Cena jako narzędzie perswazji. Czyli kiedy 100 zł nie równa się 100 zł? Jak wpływać na decyzję konsumenta za pomocą cen i kontekstu w e-commerce.
10:15-10:35 Monika Mucha, Katarzyna Schmidt-Kwiecińska Zmiany w prawie dla e-commerce
10:35-10:55 KAWA I NETWORKING
11:00-11:50 Debata o przyszłości e-commerce.
Uczestnicy: Patrycja Sass-Staniszewska ,Izba Gospodarki Elektronicznej, Leszek Bukowski edrone, PhD, Mariusz Duszyński + pytania od publiczności
12:00-12:25 Pawel Gierszewski DHL Supply Chain Współczesny list do św. Mikołaja
12:25-12:45 Kacper Gugała Piękna historia – jak zbudować biznes e-commerce, który pomaga innym?
12:45-13:05 Krzysztof Murzyn 5 nieoczywistych trendów technologicznych e-commerce na najbliższe 5 lat
13:05-13:55 PRZERWA OBIADOWA
14:00-14:20 Marcin Gnybek Jak warsztatowo zrealizować e-Commerce B2B już w 6 tygodni? Growth Hacking z lądowaniem w chmurze
14:20-14:45 James Gover Firework How Live Streaming can change your business (prelekcja po angielsku)
14:45-15:05 Lukasz Bialonoga Dobrze dobrana technologia jako klucz do rozwoju biznesu e- commerce przyszłości
15:05-15:30 Tomasz Kurek Jak pozyskać nawet 80% dofinansowania na rozwój e-commerce?
15:30-17:30 KAWA I NETWORKING
20:00 AFTER PARTY Winners Steakhouse Pub Wrocław

ORGANIZATORZY

KAMILA GĘBIK – CEO KAMMEDIA

https://www.linkedin.com/in/kamilagebik/

https://www.linkedin.com/company/kammedia/?viewAsMember=true

TOMASZ KUREK – CEO AKAT CONSULTING

https://www.linkedin.com/in/tomaszkurek-akat/

https://www.linkedin.com/company/akatconsulting/

Bilety

Koszt biletu 499 zł netto dla dyrektorów i managerów e-commerce i 1499 zł netto dla usługodawców e-commerce. Zakup biletu poprzez formularz rejestracyjny na stronie oficjalnej konferencji www.trendyecommerce.pl

Patronat medialny WARTO ZNAĆ

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *